• Kérdezz! Felelünk!
TimeOut Market Liszabon

A város leg­ja­va egy fedél alatt: újabb neves séfek és étter­mek csat­la­koz­nak a Time Out Mar­ket Buda­pest kíná­la­tá­hoz

A Time Out Market Budapest összesen tizenegy gasztronómiai egységnek ad majd otthont, köztük a CANTEEN by Pesti István, a Casa Christa, a Bigfish, a Tuning Burger és a Wines of Hungary.

Koráb­ban már beszá­mol­tunk róla, hogy a közép- és kelet-euró­pai régi­ó­ban első­ként nyílt meg a buda­pes­ti Time Out Mar­ket, amely most újabb kivá­ló ven­dég­lá­tó­he­lyek csat­la­ko­zá­sát jelen­tet­te be. A még idén debü­tá­ló gaszt­ro­nó­mi­ai- és kul­tu­rá­lis piac cél­ja, hogy egy fedél alatt mutas­sa be a város és a kör­nye­ző régi­ók leg­ki­vá­lóbb séf­je­it, étter­me­it, ital­kí­ná­la­tát és kul­tu­rá­lis élmé­nye­it.

Az egye­di kon­cep­ció köz­vet­len, barát­sá­gos han­gu­la­tú tér­ben hoz­za köze­lebb a láto­ga­tók­hoz a helyi kuli­ná­ris és kre­a­tív szcé­na leg­ja­vát.

A Cor­vin Palace-ban meg­nyí­ló egye­dül­ál­ló gaszt­ro­nó­mi­ai és kul­tu­rá­lis köz­pont közel 2500 négy­zet­mé­te­ren vár­ja majd a ven­dé­ge­ket. A hely­szí­nen tizen­egy díj­nyer­tes és fel­tö­rek­vő helyi ven­dég­lá­tó kínál­ja kony­há­ja leg­ja­vát, íny­csik­lan­dó fogá­sok­kal vár­va a láto­ga­tó­kat. Az étel­vá­lasz­ték mel­lett három bár, öt ren­dez­vény­hely­szín és körül­be­lül 540 ülő­hely áll ren­del­ke­zés­re, izgal­mas és sok­ol­da­lú teret biz­to­sít­va a pihe­nés­re és a kikap­cso­ló­dás­ra. A közös­sé­gi asz­ta­lok, a nyi­tott kony­hák és a gon­do­san meg­ter­ve­zett bel­ső tér ott­ho­nos lég­kört teremt. Így akár csa­lá­dok, bará­ti tár­sa­sá­gok, de akár egye­dül érke­zők is jól érez­he­tik magu­kat. A Time Out Mar­ket nem csu­pán egy gaszt­ro­nó­mi­ai desz­ti­ná­ció, hanem egy élő, lük­te­tő közös­sé­gi tér. Az egész évben elér­he­tő vib­rá­ló kul­tu­rá­lis prog­ra­mok gon­dos­kod­nak arról, hogy min­den­ki szá­má­ra elér­he­tő és meg­fi­zet­he­tő élményt nyújt­son, gaz­da­gít­va a buda­pes­ti éle­tet.

A Time Out Mar­ket Buda­pest nyi­tá­sát meg­elő­ző kam­pány arra hív­ja fel a figyel­met, hogy a kör­nyék min­dig is jelen­tős kul­tu­rá­lis köz­pont­ként volt jelen a város éle­té­ben. A kon­cep­ció össze­kö­ti a fővá­ros tör­té­nel­mi iko­ni­kus alak­ja­it azok­kal a kor­társ tehet­sé­gek­kel, akik ma for­mál­ják Buda­pest gaszt­ro­nó­mi­ai és kul­tu­rá­lis jövő­jét. Ebben hang­sú­lyos sze­re­pet kap­nak a Time Out Mar­ket séf­jei és kre­a­tív alko­tói is, vala­mint a kam­pány­ban bemu­ta­tott “modern múzsák”, azaz Schob­locher Bar­ba­ra, a Bla­ha­lo­u­i­si­a­na zene­kar éne­kes­nő­je, Törő­csik Fran­cis­ka, szín­mű­vész, Far­kas Roland ‘Wol­fie’, szövegíró/MC, a Pun­nany Mas­sif egyik ala­pí­tó tag­ja, és Hering And­rás, gaszt­ro­új­ság­író-főszer­kesz­tő szak­ér­tő, akik sze­mé­lyes tör­té­ne­te­i­ken keresz­tül hoz­zák köze­lebb a város lük­te­tő szel­le­mét és a csat­la­ko­zó étter­me­ket.

A koráb­ban beje­len­tett négy séf és étte­rem mel­lett ma újabb öt kivá­ló gaszt­ro­nó­mi­ai sze­rep­lő csat­la­ko­zá­sá­ról hul­lott le a lepel. Az új nevek tovább gaz­da­gít­ják a Time Out Mar­ket kiemel­ke­dő kíná­la­tát. Ezál­tal még vál­to­za­to­sab­bá teszik az elér­he­tő fogá­so­kat, így a láto­ga­tók iga­zán sok­szí­nű kuli­ná­ris élmény­re szá­mít­hat­nak. 

Hagyo­má­nyos magyar ízek Pes­ti Ist­ván séf és a CANTEEN jóvol­tá­ból

Pes­ti Ist­ván az egyet­len magyar séf, aki Buda­pes­ten kívül, egy vidé­ki étte­rem­ben szer­zett két Miche­lin-csil­la­got. Ez a kivé­te­les nem­zet­kö­zi elis­me­rés teszi őt a Time Out Mar­ket Buda­pest kulcs­sze­rep­lő­jé­vé, ahol kizá­ró­lag a Mar­ket szá­má­ra alkot­ta meg új kon­cep­ci­ó­ját.

Fotó: Pécsi György / Time Out Mar­ket Buda­pest

A CANTEEN nem fine din­ing élményt kínál, hanem hagyo­má­nyos magyar íze­ket hoz el egy modern, váro­si tér­be.

A tatai Pla­tán Gour­met étter­mem­ben a magyar kony­ha egy másik arcát muta­tom meg — inkább abszt­rakt, inno­va­tív irányt kép­vi­se­lek. Ugyan­ak­kor min­dig is érez­tem, hogy hatal­mas igény van a hagyo­má­nyos magyar éte­lek­re is — olya­nok­ra, ami­lye­ne­ket a nagy­ma­má­ink főz­tek, ame­lyek gye­rek­ko­runk emlé­ke­it idé­zik. Eze­ket a klasszi­kus, házi­as, magas minő­sé­gű íze­ket sze­ret­ném meg­mu­tat­ni, szív­ből és emlé­kek­ből főz­ve.

- magya­ráz­za Pes­ti Ist­ván a ter­ve­it. Az étla­pon olyan min­den­ki által ked­velt fogá­sok sze­re­pel­nek, mint pél­dá­ul a gulyás­le­ves, a bor­jú bécsi, a csir­ke­pap­ri­kás. A töké­le­tes befe­je­zést pedig egy klasszi­kus almás­pi­te teszi tel­jes­sé.

Egy falat­nyi Bala­ton a Casa Chris­ta jóvol­tá­ból a buda­pes­ti Time Out Mar­ket-ben

A Casa Chris­ta a magyar vidék egyik leg­ked­vel­tebb szeg­le­té­ből érke­zik a fővá­ros szí­vé­be, hogy a Time Out Mar­ket Buda­pes­ten idéz­ze meg a tópar­ti pil­la­na­tok esszen­ci­á­ját. Az iko­ni­kus magyar éte­lek mel­lett a Bala­ton-fel­vi­dék karak­te­res fogá­sai is terí­ték­re kerül­nek. Legyen szó friss halak­ról, táj­jel­le­gű spe­ci­a­li­tá­sok­ról vagy helyi ter­me­lők alap­anya­ga­i­ból készült, újra­gon­dolt klasszi­ku­sok­ról.

Fotó: Pécsi György / Time Out Mar­ket Buda­pest

A Casa Chris­ta min­den tányér­ja egy han­gu­la­tot idéz meg. Nap­sü­töt­te lan­ká­kat, boros­pin­cé­ket, a piac­ról fris­sen szer­zett, sze­zo­ná­lis hoz­zá­va­ló­kat és a közös étke­zé­sek emlé­ke­it. A ven­dég­lá­tó cél­ja, hogy olyan élményt teremt­sen a láto­ga­tók­nak, ahol az ízek a bala­to­ni táj­ról mesél­nek. A ven­dé­gek pedig egy gaszt­ro­nó­mi­ai uta­zás része­se­i­vé vál­hat­nak, még­hoz­zá anél­kül, hogy elhagy­nák Buda­pes­tet.

A Big­fish elhoz­za a ten­ge­ri szel­lőt a váro­si pezs­gés­be

A Big­fish az óce­án fris­ses­sé­gét és a gond­ta­lan ten­ger­par­ti élet­ér­zést csem­pé­szi a Time Out Mar­ket Buda­pest gaszt­ro­nó­mi­ai vilá­gá­ba. Az étte­rem kíná­la­tá­ban sze­zo­ná­li­san válo­ga­tott ten­ger gyü­möl­csei és rit­káb­ban elér­he­tő külön­le­ges halak sze­re­pel­nek, a klasszi­kus ked­ven­cek mel­lett. A Big­fish mögött egy iga­zi “nagy­hal”, Magyar­or­szág leg­na­gyobb hal­im­por­tőr nagy­ke­res­ke­dő­je áll. Így garan­tált, hogy a ven­dé­gek min­dig a leg­fris­sebb, gon­do­san válo­ga­tott alap­anya­gok­ból készült fogá­so­kat kós­tol­hat­ják.

Fotó: Pécsi György / Time Out Mar­ket Buda­pest

A kíná­lat egyik leg­kü­lön­le­ge­sebb ele­me a sushi-válasz­ték, amely komp­ro­misszum­men­tes fris­ses­sé­gé­vel és pre­cíz elké­szí­té­sé­vel a japán kony­ha való­di esszen­ci­á­ját hoz­za el Buda­pest szí­vé­be. A sushi­hoz hasz­nált halak köz­vet­le­nül a ten­ger­ből, a leg­na­gyobb euró­pai hal­pi­a­cok­ról érkez­nek. Így min­den falat­ban ott rej­lik a minő­ség és a ten­ge­ri világ tisz­te­le­te. A sushi kíná­la­tot töké­le­te­sen egé­szí­tik ki a fris­sen fel­nyi­tott oszt­ri­gák, vala­mint a Big­fish iko­ni­kus Fish & Chips fogá­sa, amely arany­bar­ná­ra sült bur­go­nyá­val és ropo­gós hal­fi­lé­vel hoz­za a brit klasszi­kus ízvi­lá­gát — ter­mé­sze­te­sen a leg­jobb alap­anya­gok­ból elké­szít­ve.

A Tuning Bur­ger világ­szín­vo­na­lú, gour­met bur­ge­re­ket kínál 

A Tuning Bur­ger a hazai ízek és a pré­mi­um minő­ség talál­ko­zá­sa, amely új szint­re emel­te a bur­ger fogal­mát Magyar­or­szá­gon. Mos­tan­tól a Time Out Mar­ke­ten is jelen lesz­nek kivé­te­les bur­ge­re­ik­kel. Az ízél­mény garan­ci­á­ja, az akár két-három hétig érlelt húsok­ból készült hús­po­gá­csák, saját recep­tú­ra alap­ján készült szó­szok, kéz­mű­ves ham­bur­ger bucik. Olyan külön­le­ges­sé­gek­kel talál­koz­hat­nak a ven­dé­gek az étla­pon, mint a magyar szür­ke­mar­ha, a hor­to­bá­gyi Angus, az Oma­ha, vagy a világ­hí­rű Wagyu, ame­lyek mind­egyi­ke biz­to­sít­ja a felejt­he­tet­len élményt.

Fotó: Pécsi György / Time Out Mar­ket Buda­pest

A kíná­lat­ban továb­bá vissza­kö­szön­nek a már szá­mos bur­ger­ra­jon­gó szí­vét meg­hó­dí­tó kre­á­ci­ók. Töb­bek között a man­gó-chut­ney‑s bur­ger, a szar­vas­gom­bás liba­má­jas bur­ger, az iko­ni­kus Uma­mi Bur­ger. Továb­bá talál­koz­ha­tunk a 2016-ban “Az Ország Bur­ge­re” címet elnye­rő Lei­ces­ter bur­ger­rel is.

Egy pult, 22 bor­vi­dék, és vég­te­len élmény a Wines of Hun­gary bár­já­nál

A Magyar Bor­mar­ke­ting Ügy­nök­ség egye­dül­ál­ló válo­ga­tás­sal járul hoz­zá a Time Out Mar­ket ital­kí­ná­la­tát, bemu­tat­va a hazai bor­kul­tú­rát. A dedi­kált bor­bár­ban a ven­dé­gek Magyar­or­szág mind a 22 bor­vi­dé­ké­nek téte­le­it fel­fe­dez­he­tik. A válasz­tás­ban pedig szak­ér­tő sommelier‑k segí­te­nek a hely­szí­nen, akik sze­mély­re sza­bott aján­lá­sok­kal és hát­tér­in­for­má­ci­ók­kal kala­u­zol­ják el az érdek­lő­dő­ket. A válo­ga­tás iko­ni­kus faj­ták­tól az új ked­ven­ce­kig ter­jed. Azo­kat úgy össze­ál­lít­va, hogy a bor­szak­ér­tők és a magyar borok­kal csak most ismer­ke­dők szá­má­ra egy­aránt meg­ha­tá­ro­zó élményt nyújt­son.

A kós­to­lást havon­ta meg­úju­ló tema­ti­kus ese­mé­nyek teszik tel­jes­sé. A borok meg­is­me­ré­se mel­lett izgal­mas tör­té­ne­tek­kel és új fel­fe­de­zé­sek­kel gaz­da­god­hat­nak a részt­ve­vők. Ez a bor­kí­ná­lat egye­dül­ál­ló lehe­tő­sé­get kínál arra, hogy a ven­dé­gek egy-egy korty ere­jé­ig elutaz­za­nak a magyar tájak­ra és fel­fe­dez­zék a hagyo­mány és inno­vá­ció talál­ko­zá­sát a hazai bor­kul­tú­rá­ban.

Fotó: Pécsi György / Time Out Mar­ket Buda­pest

Hihe­tet­le­nül büsz­kék vagyunk arra, hogy a Time Out Mar­ket kere­te­in belül nem­csak Buda­pest leg­jobb­ja­it, hanem egész Magyar­or­szág kiemel­ke­dő gaszt­ro­nó­mi­ai sze­rep­lő­it hoz­hat­juk össze egy fedél alatt. Kül­de­té­sünk, hogy meg­fi­zet­he­tő áron ünne­pel­jük a magyar gaszt­ro­nó­mia sok­szí­nű­sé­gét, amely nem len­ne tel­jes olyan kív­á­ló­sá­gok nél­kül, mint pél­dá­ul a Casa Chris­ta a Bala­ton part­já­ról és díj­nyer­tes séf­je, Tóth Keve. Ugyan­ilyen fon­tos Pes­ti Ist­ván jelen­lé­te is, aki­nek két Miche­lin-csil­la­gos Pla­tán Gour­met étter­me új szint­re emel­te a vidé­ki gaszt­ro­nó­mi­át. Új kon­cep­ci­ó­ja, a kizá­ró­lag a Time Out Mar­ket Buda­pest­ben elér­he­tő CANTEEN by Pes­ti Ist­ván ezt a kivá­ló­sá­got egy köz­vet­le­nebb, lazább for­má­tum­ban teszi elér­he­tő­vé a láto­ga­tók szá­má­ra. Buda­pes­ten a Tuning Bur­ger már egy évti­ze­de a hazai bur­ger szín­tér meg­ha­tá­ro­zó sze­rep­lő­je, míg a Big­fish már jó ide­je a fővá­ros veze­tő ten­ge­ri étter­me. Nagy öröm szá­munk­ra az is, hogy a Wines of Hungary‑n keresz­tül a magyar borok sok­szí­nű­sé­gét is bemu­tat­hat­juk párat­lan lehe­tő­sé­get nyújt­va ven­dé­ge­ink­nek, hogy kivá­ló boro­kat kós­tol­has­sa­nak az ország min­den tájá­ról.

- mond­ta el Balogh Oli­vér, a Time Out Mar­ket Buda­pest tulaj­do­no­sa. A Time Out Mar­ket Buda­pest folya­ma­to­san bővü­lő kíná­la­tá­val és izgal­mas kul­tu­rá­lis prog­ram­ja­i­val vár­ja láto­ga­tó­it. A hiva­ta­los nyi­tá­sig még szá­mos újdon­ság vár­ha­tó, azon­ban az aláb­bi nevek már biz­to­san a gaszt­ro­nó­mi­ai kaland része­sei lesz­nek:

  • Anyu­kám Mond­ta: Hagyo­má­nyos olasz ízek, évti­ze­des csa­lá­di szen­ve­déllyel fűsze­rez­ve.
  • Ping­rum­ba: A Kelet varázs­la­tos ízvi­lá­gát hoz­za el Buda­pest szí­vé­be.
  • 101 Bis­t­ro: A taj­va­ni kony­ha komp­le­xi­tá­sa, modern és egye­di meg­kö­ze­lí­tés­ben.
  • Sza­letly: A kor­társ magyar kony­ha esszen­ci­á­ja, köze­lebb hoz­va a város ínyen­ce­i­hez.
  • Dre­her Tank­sör: A hagyo­má­nyok­ra épít­ve, csa­polt, pasz­tö­ri­zá­lat­lan tank­sör­rel.

A Time Out Mar­ket Buda­pest­ről

A Time Out Mar­ket a világ első, kifi­no­mult válo­ga­tás­sal meg­al­ko­tott gaszt­ro­nó­mi­ai és kul­tu­rá­lis pia­ca, amely egy tető alatt gyűj­ti össze egy város leg­ja­vát: a leg­jobb séfe­ket, étter­me­ket, ita­lo­kat és kul­tu­rá­lis élmé­nye­ket. A díj­nyer­tes séfek­től az auten­ti­kus, helyi ked­ven­ce­kig, élő zené­től a kor­társ művé­sze­ti ins­tal­lá­ci­ó­kig – a Time Out Mar­ket a város szel­le­mi­sé­gét és kre­a­ti­vi­tá­sát ünnep­li. Az első 2014-ben nyílt meg Lissza­bon­ban, és rövid időn belül a város egyik leg­nép­sze­rűbb cél­pont­já­vá vált. A sike­res lissza­bo­ni nyi­tást továb­bi pia­cok követ­ték: jelen­leg tizen­egy város­ban műkö­dik Time Out Mar­ket, köz­tük New York­ban, Mont­re­al­ban, Dubaj­ban, Fok­vá­ros­ban és Osza­ká­ban, továb­bá szá­mos új hely­szín van készü­lő­ben, több város­ban pedig már elő­re­ha­la­dott tár­gya­lá­sok foly­nak. Mind­egyik hely­szí­nen ugyan­az az elv érvé­nye­sül: a város leg­jobb gaszt­ro­nó­mi­ai és kul­tu­rá­lis élmé­nye­i­nek gon­do­san válo­ga­tott kíná­la­ta, egy fedél alatt.

A Time Out Mar­ket a Time Out Gro­up PLC (AIM: TMO) része – a glo­bá­lis már­ka cél­ja, hogy ins­pi­rál­ja és lehe­tő­vé tegye az embe­rek szá­má­ra, hogy meg­ta­pasz­tal­ják a város leg­ja­vát a Time Out Media és a Time Out Mar­ket révén. A Time Out 1968-ban indult Lon­don­ban azzal a kül­de­tés­sel, hogy segít­sen fel­fe­dez­ni és össze­fog­ni az újon­nan kibon­ta­ko­zó váro­si kul­tú­rá­kat – mára az egyet­len glo­bá­lis már­ká­vá vált, amely kife­je­zet­ten a váro­si élet­re fókusz­ál. Helyi szak­ér­tők több mint 50 ország több mint 350 váro­sá­ban készí­te­nek tar­tal­mat arról, hogy mit érde­mes csi­nál­ni, meg­néz­ni és meg­kós­tol­ni – mind­ezt egye­dül­ál­ló, digi­tá­lis és fizi­kai csa­tor­ná­kon átíve­lő plat­form­mo­del­len keresz­tül.

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Threads
Az esti digitális detox nem luxus, hanem szükséglet. Megmutatom, miért segít az offline idő a jobb alvásban, és hogyan alakíthatod ki a saját nyugtató esti rituálédat.
Karácsony Gergely főpolgármester a Facebookon szólította meg a budapestieket, miután a kormányhivatal új akciót indított a fővárosi közösségi közlekedés ellen. A főispán email címet nyitott a buszok műszaki hibáiról szóló bejelentésekhez, amire Karácsony ironikus választ adott.
A virtuális asszisztens munkája akkor lehet igazán hatékony, ha a legjobb eszközökkel és szoftverekkel támogatja meg mindennapjait. Összeszedtük a virtuális asszisztenseknek ingyenes szoftverek listáját.
A Egy rém rendes család egy kultikus vígjáték, amit nem lehet elfelejteni! Mutatjuk a Bundy család karaktereit, társadalmi hatását és titkait.
Tenger vagy folyó, ez itt a kérdés. Mielőtt hajóutat választasz érdemes mérlegelni pár alapvető szempontot, hogy mire van igényed no és persze anyagi kereted.
Innovatív megoldással térhet vissza a magyar építészetbe a nádtető. Kapaszkodj meg! Jön a nem éghető nád! Mutatjuk a részleteket!
Hirdetés
Mindegy, mit csinálsz – jönnek a kommentelő trollok. A közösségi média hangos, a józan hangok halkak. Látlelet 2025-ből, a képernyő mögül.
Majka új vetélkedője, a Tizenkét okos ember meglepetésekkel teli: a műsorvezetőnek egyik játékosa finoman odaszúrt egy téves megjegyzés után. Vajon Majka tényleg szakmát váltana?
Egy nap, amikor a tudatosság nem csupán szlogen, hanem a bőrödön érzed. A Tudatos Nők Napja Circle idén először hozta össze a nőket a Kimpton Hotel báltermében.
A 2026-os munkaidő naptár tartalmazza a munkaszüneti napokat, ledolgozós szombatokat és hosszú hétvégéket. Tudj meg mindent a pihenőnapokról és tervezd előre a szabadságodat!
A Caffè Vergnano kutatás szerint a magyarok 86%-a naponta kávézik. Fedezd fel, hogyan teremthet a csésze valódi énidőt és mindfulness-t.
Hűvös időben Varsó különleges hangulatot kínál: karácsonyi vásárok, fénykert, modern kilátók és történelmi séták teszik változatossá a programot.
Hirdetés