• Kérdezz! Felelünk!

A Madame Tus­sa­uds 13 új Tay­lor Swift figu­rát mutat be egy kor­szak­al­ko­tó világ­pre­mi­er kere­té­ben

A Madame Tussauds Budapest is gazdagodik egy saját Taylor Swift viaszmással, amely a The Eras Tour 1989-es korszak ikonikus fellépőruháját viseli.
Madame Tussauds Budapest

Való­ra válik min­den Tay­lor Swift rajon­gó álma! A világ­mé­re­tű szó­ra­koz­ta­tó­ipa­ri brand, a Madame Tus­sa­uds beje­len­tet­te tör­té­ne­te leg­na­gyobb viasz­fi­gu­ra pre­mi­er­jét: 13 vado­nat­új Tay­lor Swift figu­rát állí­ta­nak ki négy kon­ti­nens 13 váro­sá­ban, köz­tük Buda­pes­ten. Az új figu­rák olyan érzést kel­te­nek a láto­ga­tók­ban, mint­ha egye­ne­sen a Tay­lor Swift | The Eras Tour szín­pa­dá­ra lép­né­nek.

Ez az egy­ide­jű, több figu­rás pre­mi­er a Madame Tus­sa­uds 250 éves tör­té­ne­té­nek leg­am­bi­ci­ó­zu­sabb vál­lal­ko­zá­sa. Tay­lor Swift a 21. szá­zad egyik leg­be­fo­lyá­so­sabb és leg­nép­sze­rűbb művé­sze, ame­lyet ez a gran­di­ó­zus pro­jekt is tük­röz. A világ­sztár nem­rég zár­ta le rekor­do­kat dön­tö­ge­tő tur­né­ját, a Tay­lor Swift | The Eras Tour‑t, amely 149 telt­há­zas kon­cert­tel zaj­lott öt kon­ti­nen­sen. 

A tur­né iko­ni­kus pil­la­na­ta­it örö­kí­ti meg a rajon­gók szá­má­ra.

Lau­ra She­ard, a Madame Tus­sa­uds glo­bá­lis már­ka­igaz­ga­tó­ja így nyi­lat­ko­zott: 

„Tay­lor Swift egy kor­sza­kos ikon és kul­tu­rá­lis erő. A Madame Tus­sa­uds évszá­za­dok óta örö­kí­ti meg azo­kat a híres­sé­ge­ket, akik hatás­sal van­nak a jelen kul­tú­rá­já­ra. Tay­lor Swift jelen­sé­ge túl­mu­tat a zenén: hatá­sa a divat, film, akti­viz­mus, sőt, a gaz­da­ság terü­le­tén is érez­he­tő. Tur­né­já­nak elké­pesz­tő sike­re töké­le­tes alka­lom arra, hogy 13 figu­rá­val – Tay­lor sze­ren­cse­szá­má­val – örö­kít­sük meg őt négy kon­ti­nen­sen, így minél több rajon­gó­hoz eljut­ha­tunk. Biz­to­sak vagyunk ben­ne, hogy imád­ni fog­ják, mint mi.”

A panop­ti­kum több mint 40 fős, maga­san kép­zett művész­csa­pa­ta 14 hóna­pon át dol­go­zott ezen az izgal­mas pro­jek­ten. A 13 figu­ra mind­egyi­ke egy-egy egye­di, rajon­gók által ked­velt szín­pa­di out­fi­tet visel a Tay­lor Swift | The Eras Tour-ról.

Új kor­szak a buda­pes­ti kiál­lí­tás éle­té­ben

A bemu­ta­tott buda­pes­ti figu­ra Tay­lor Swift The Eras Tour kez­de­ti kor­sza­kát ünnep­li és merít belő­le ins­pi­rá­ci­ót. Az új viasz­fi­gu­ra egy zöld, díszí­tett Rober­to Caval­li crop topot és mini­szok­nya szet­tet visel, ame­lyet a ter­ve­ző kife­je­zet­ten a Madame Tus­sa­uds Buda­pest szá­má­ra alko­tott meg. A meg­je­le­nést kris­tá­lyok­kal kira­kott, Chris­ti­an Lou­bo­u­tin boka­csiz­mák teszik tel­jes­sé, ame­lye­ket a Mai­son aján­lott fel, vala­mint egy egye­di, díszí­tett mik­ro­fon. Ez a Rebel Stage Gear UK készí­tet­te – az egye­di meg­ol­dá­so­kat kíná­ló cég álmod­ta meg Tay­lor ere­de­ti tur­né­mik­ro­fon­ja­it is.

Dani­el­le Cull­en, a panop­ti­kum veze­tő stí­lus­ter­ve­ző­je így nyi­lat­ko­zott: 

„Ez a Madame Tus­sa­uds 250 éves tör­té­ne­té­nek leg­am­bi­ci­ó­zu­sabb pro­jekt­je, ami mél­tán tük­rö­zi Tay­lor Swift hatal­mas hír­ne­vét. Büsz­kék vagyunk rá, hogy olyan divat­há­zak­kal dol­goz­ha­tunk együtt, mint a Rober­to Caval­li, Vivi­en­ne West­wood, Ver­sace, Chris­ti­an Lou­bo­u­tin, Alber­ta Fer­ret­ti és Etro, hogy újra­al­kos­suk az Eras Tour leg­iko­ni­ku­sabb out­fit­je­it – ame­lyek közül több­nek külö­nös jelen­tő­sé­ge lesz abban a város­ban, ahol a figu­ra ki lesz állít­va. Nagy­sze­rű lehe­tő­ség ez a Tay­lor Swift rajon­gók­nak, hogy újra­él­hes­sék ezt az egy­sze­ri és meg­is­mé­tel­he­tet­len tur­nét – olyan módon, ahogy azt csak a Madame Tus­sa­uds képes meg­va­ló­sí­ta­ni.”

A mai bemu­ta­tó a cég az eddi­gi leg­na­gyobb sza­bá­sú pro­jekt­jét jelen­ti, a 2023-as hét Har­ry Sty­les-figu­ra és a 2011-es nyolc Lady Gaga-figu­ra bemu­ta­tá­sa óta. Az új figu­rák világ­szer­te jelen­nek meg a panop­ti­kum híres hely­szí­ne­in: Amsz­ter­dam, Ber­lin, Black­pool, Buda­pest, Hol­ly­wood, Hong Kong, Las Veg­as, Lon­don, Nash­vil­le, New York, Orlan­do és Syd­ney, egy tur­né­zó figu­ra pedig Sang­haj­ban kez­di meg sze­rep­lé­sét.

A cég tör­té­ne­té­ben egye­dül­ál­ló bemu­ta­tót köve­tő­en a rajon­gók a Madame Tus­sa­uds Buda­pest pro­duk­ci­ó­ban az új Tay­lor Swift viasz­fi­gu­rát júli­us 24-től láto­gat­hat­ják meg.

Továb­bi friss hírek a Madame Tus­sa­uds Buda­pest közös­sé­gi olda­la­in: itt, itt és itt.

Kiemelt kép for­rá­sa: Madame Tus­sa­uds Buda­pest

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Threads
Fülöp Dániel Erik karmester. Amikor a zenei tehetség fiatalos lazasággal társul. Nem mindennapi interjú, egy nem mindennapi karmesterrel.
Szeptember 28-án néma demonstráció lesz a Kossuth téren az áldozatokért. Az MKKP hallgatás helyett a csend erejével üzen a politikai elitnek.
Meghívtak bennünket a Caffè Vergnano idei Barista Bajnokságára ahonnét egy isteni whiskeys kávés koktéllal távoztunk! Mutatjuk a bajnokság eredményeit és a receptet!
Szeptember 29-től indul Majka új RTL-es gameshow-ja, ahol akár a rossz válasz is nyerő lehet. Tizenkét igaz-hamis állítás, tizenkét okos játékos és akár tizenkét millió forint vár a bátor résztvevőkre.
Az alma nem helyettesíti a fogmosást, mint azt gyerekkorunkban mondták. Szóval a fogmosási rutin kiépítése már gyerekkortól erősen ajánlott!
2025. augusztus 11-én a Sziget Fesztivál történetében belépett a 11 milliomodik látogató, Kormos Emília Panna, aki életében először járt a fesztiválon. Ez a mérföldkő jól mutatja a Sziget nemzetközi népszerűségét és sokszínűségét.
Hirdetés
Mindegy, mit csinálsz – jönnek a kommentelő trollok. A közösségi média hangos, a józan hangok halkak. Látlelet 2025-ből, a képernyő mögül.
Majka új vetélkedője, a Tizenkét okos ember meglepetésekkel teli: a műsorvezetőnek egyik játékosa finoman odaszúrt egy téves megjegyzés után. Vajon Majka tényleg szakmát váltana?
Egy nap, amikor a tudatosság nem csupán szlogen, hanem a bőrödön érzed. A Tudatos Nők Napja Circle idén először hozta össze a nőket a Kimpton Hotel báltermében.
A 2026-os munkaidő naptár tartalmazza a munkaszüneti napokat, ledolgozós szombatokat és hosszú hétvégéket. Tudj meg mindent a pihenőnapokról és tervezd előre a szabadságodat!
A Caffè Vergnano kutatás szerint a magyarok 86%-a naponta kávézik. Fedezd fel, hogyan teremthet a csésze valódi énidőt és mindfulness-t.
Hűvös időben Varsó különleges hangulatot kínál: karácsonyi vásárok, fénykert, modern kilátók és történelmi séták teszik változatossá a programot.
Hirdetés