• Kérdezz! Felelünk!
Sharity

Sha­rity, jóté­kony­ság app­li­ká­ci­ón keresz­tül — pénz­be sem kerül

Közösségi adományozás, közös tér, segítség, egység. A sharity lehetőséget ad annak megélésére, hogy egymáson segítsünk.

A Sha­rity egy digi­tá­lis plat­form, amely az ado­má­nyo­zást és a hir­de­té­se­ket kap­csol­ja össze egy 21. szá­za­di rend­szer­ben. Az app­li­ká­ció segít­sé­gé­vel a fel­hasz­ná­lók rek­lá­mok, vagy szpon­zo­rált tar­tal­mak meg­te­kin­té­sé­vel támo­ga­tást gene­rál­hat­nak non­pro­fit szer­ve­ze­tek szá­má­ra anél­kül, hogy saját zse­bük­ből kel­le­ne köl­te­ni­ük.

Nem­csak egy inno­va­tív ado­má­nyo­zá­si rend­szer, hanem egy átlát­ha­tó és haté­kony esz­köz is a vál­la­la­tok szá­má­ra, hogy meg­szó­lít­sák cél­kö­zön­sé­gü­ket, miköz­ben valós tár­sa­dal­mi és kör­nye­ze­ti hatást fej­te­nek ki, és köze­lebb kerül­het­nek ESG cél­ja­ik eléré­sé­hez. A JYSK és az Equ­ans köz­re­mű­kö­dé­sé­nek hála, az Impact Chal­len­ge kam­pánnyal az app­li­ká­ció bebi­zo­nyí­tot­ta, hogy a digi­tá­lis mar­ke­ting és a közös­sé­gi ado­má­nyo­zás egy­mást kiegé­szít­ve jelen­tős hatást érhet el.

„Ügy­véd­ként egy jóté­kony­sá­gi ren­dez­vény szer­ve­zé­sén dol­goz­tam, így kerül­tem elő­ször kap­cso­lat­ba Bár­sony Far­kas üzlet­em­ber­rel, aki­vel az együtt­mű­kö­dé­sünk azóta barát­ság­gá ala­kult, és közö­sen ala­pí­tot­tuk meg a Sha­rityt, amely­nek jelen­leg ő az elnök-vezér­igaz­ga­tó­ja. A célunk az volt, hogy haté­ko­nyab­bá tegyük a jóté­kony­sá­gi pénz­gyűj­tést, hogy az való­ban cél­ba érjen, és a lehe­tő leg­jobb hely­re kerül­jön”

Hir­de­tés

– idéz­te fel az indu­lást Buj­do­só Arnold.

Közös­sé­gi ado­má­nyo­zás és vál­la­la­ti fele­lős­ség­vál­la­lás

A nagy­vál­la­la­tok veze­tői gyak­ran inkább a jól ismert, nem­zet­kö­zi jóté­kony­sá­gi szer­ve­ze­tek felé irá­nyít­ják a támo­ga­tá­so­kat, hiszen így érzik biz­tos­nak, hogy az ado­má­nyok meg­fe­le­lő­en hasz­no­sul­nak.

Azon­ban ezzel a mun­ka­tár­sak és a helyi közös­sé­gek kima­rad­nak a folya­mat­ból, így elve­szik az a lehe­tő­ség, hogy a vál­la­lat saját műkö­dé­si kör­nye­ze­té­ben is érde­mi tár­sa­dal­mi hatást gya­ko­rol­jon”

– magya­ráz­ta Buj­do­só Arnold.

A rend­szer meg­al­ko­tá­sá­ban egy Big4 tanács­adó cég műkö­dött köz­re, szem előtt tart­va azt a tapasz­ta­la­tot, hogy a magyar­or­szá­gi ado­má­nyo­zá­si rend­szer nem elég átlát­ha­tó és túl­sá­go­san bürok­ra­ti­kus.

„A nem­zet­kö­zi tanács­adó cég­gel együtt­mű­köd­ve kifej­lesz­tet­tünk egy egye­dül­ál­ló, inno­va­tív app­li­ká­ci­ót, amely tel­jes transz­pa­ren­ci­át tesz lehe­tő­vé. Tar­tal­maz egy úgy­ne­ve­zett »red flag« elem­ző rend­szert is, amely auto­ma­ti­ku­san jel­zi, ha egy szer­ve­zet ado­mány­fel­hasz­ná­lá­sa koc­ká­za­tos­nak minő­sül­het. Ezzel sike­rült elér­nünk, hogy a nagy­vál­la­la­tok bát­rab­ban nyis­sa­nak a kisebb civil szer­ve­ze­tek felé is. A Sha­rity segít­sé­gé­vel a támo­ga­tás oda­íté­lé­sé­nek lehe­tő­sé­ge a fogyasz­tók és az ügy­fe­lek kezé­be került, ter­mé­sze­te­sen az elő­re meg­ha­tá­ro­zott kere­tek között. Ez növe­li az ügy­fél-elkö­te­le­ző­dést is, hiszen az embe­rek álta­lá­ban azt a szer­ve­ze­tet támo­gat­ják, amely­nek az ügye a leg­kö­ze­lebb áll a szí­vük­höz, és ez gyak­ran egy helyi kez­de­mé­nye­zés”

– fogal­ma­zott Buj­do­só Arnold.

Első­ként a Syn­lab, majd mások mel­lett a JYSK is fel­is­mer­te, hogy ezzel a mód­szer­rel a hir­de­té­se­ik nem­csak szé­les réte­gek­hez jut­nak el, de egy jó ügy támo­ga­tá­sá­hoz is hoz­zá­já­rul­nak. Mind­eköz­ben növe­lik ismert­sé­gü­ket és pozi­tív meg­íté­lé­sü­ket az adott tér­ség­ben.

„Ami­kor a skan­di­náv hát­te­rű vál­la­lat új áru­há­zat nyit, akkor az adott régi­ó­ban, a 40 km-es kör­zet­ben műkö­dő civil szer­ve­ze­te­ket meg­szó­lít­juk, és egy pályá­za­tot hir­de­tünk szá­muk­ra. A szer­ve­ze­tek egy ver­seny­ben vesz­nek részt, amely­nek fődí­ja egy elő­re meg­ha­tá­ro­zott össze­gű ado­mány. A győz­tes kivá­lasz­tá­sa a helyi lakos­ság sza­va­za­tai alap­ján tör­té­nik. A részt­ve­vők a JYSK rek­lám­já­nak meg­te­kin­té­sé­vel vok­sol­hat­nak, akár napi rend­sze­res­ség­gel is. A civil szer­ve­ze­tek szá­má­ra pedig egy­ér­tel­mű­en az akti­vi­tás a kulcs.

“Sab­lon posz­to­kat biz­to­sí­tunk szá­muk­ra, ame­lye­ket saját csa­tor­ná­i­kon, a közös­sé­gi médi­á­ban, hír­le­ve­lek, SMS-kam­pá­nyok for­má­já­ban ter­jeszt­het­nek. A civil szer­ve­ze­tek moz­gó­sí­tó ere­je alap­ve­tő­en befo­lyá­sol­ja a vég­ered­ményt. Ez a modell egye­sí­ti a vál­la­la­ti ado­má­nyo­zás, a helyi közös­sé­gek támo­ga­tá­sa és a fogyasz­tói akti­vi­tás ele­me­it, miköz­ben transz­pa­rens és inno­va­tív módon biz­to­sít­ja az ado­má­nyok cél­ba jutá­sát”

– hang­sú­lyoz­ta a Sha­rity ala­pí­tó­ja.

Sok kicsi való­ban sok­ra megy

A Sha­rity és a JYSK leg­utób­bi közös kam­pá­nyá­ban össze­sen 1 mil­lió forint érté­kű ado­mány gyűlt össze, a ver­seny­ben 14 civil szer­ve­zet vett részt, a sza­va­zás­ban a támo­ga­tást az 5 leg­több sza­va­za­tot össze­gyűj­tő szer­ve­zet között osz­tot­ták szét. A Sha­rity ado­má­nyo­zá­si modell­jé­nek sike­re meg­ala­poz­ta, hogy a Magyar Mar­ke­ting Szö­vet­sé­gen belül lét­re­jöj­jön az Impact Tago­zat, amely­nek veze­tő­je Bár­sony Far­kas, a Sha­rity társ­ala­pí­tó­ja és elnök-vezér­igaz­ga­tó­ja. A szak­mai közös­ség­hez eddig 30 MMSZ vál­la­la­ti tag csat­la­ko­zott.

„A JYSK és az Equ­ans mint a világ veze­tő ener­ge­ti­kai és mér­nö­ki szol­gál­ta­tó pél­dá­ja is azt mutat­ja, hogy a mul­ti­na­ci­o­ná­lis vál­la­la­tok már fel­is­mer­ték: ezek a kez­de­mé­nye­zé­sek növe­lik a lakos­ság köré­ben a presz­tí­zsü­ket, az elkö­te­le­ző­dést, és erő­sí­tik a már­kát.”

Nagy siker­rel zárult a Magyar Mar­ke­ting Szö­vet­ség Impact Tago­za­ta által támo­ga­tott Impact Chal­len­ge akció is, mely kihí­vás­ban 1,6 mil­lió forint támo­ga­tást sike­rült össze­gyűj­te­ni az év ele­jén.

„A pro­jekt csak­nem egy­mil­lió rek­lám­meg­te­kin­tést gene­rált, és össze­sen 77 szer­ve­ze­tet jut­ta­tott ado­mány­hoz álta­la”

– hang­sú­lyoz­ta az ala­pí­tó.

Mind­ezek mel­lett a JYSK Magyar­or­szág két ran­gos Mar­ke­ting Gyé­mánt Díjat is nyert a Magyar Mar­ke­ting Szö­vet­ség­től (MMSZ). Ezek a díjak a mar­ke­ting kivá­ló­sá­gát isme­rik el, bemu­tat­va kam­pá­nya­ik kre­a­ti­vi­tá­sá­nak és hatá­sos­sá­gá­nak magas szín­vo­na­lát.

Az egyik díjat a magyar­or­szá­gi áru­ház­nyi­tá­sok apro­pó­ján indí­tott helyi kam­pá­nyuk, az „Ott­hon­te­rem­tés Ado­má­nyo­zá­si Prog­ram” miatt érde­mel­ték ki. 2023-tól 500 000 forint érté­kű ter­mé­ket ado­má­nyoz­nak az új áru­há­zak 50 km-es kör­ze­té­ben műkö­dő helyi non­pro­fit szer­ve­ze­tek­nek a vásár­lók és alkal­ma­zot­tak sza­va­za­tai alap­ján. Ebben szo­ro­san együtt­mű­köd­nek a Sha­rity-vel.

„Eze­ket a díja­kat a mar­ke­ting­ipar elis­mert szak­ér­tő­i­ből álló zsű­ri érté­ke­li, és meg­tisz­tel­te­tés szá­munk­ra, hogy ilyen ver­seny­ké­pes mezőny­ben ismer­tek el min­ket, idén lenyű­gö­ző, 424 neve­zés­sel”

– mond­ja Szil­va­si Krisz­ti­na, a JYSK Magyar­or­szág kom­mu­ni­ká­ci­ós veze­tő­je.

Hir­de­tés

A Jysk és a Sha­rity közös mun­ká­ja bizo­nyít­ja ezzel, hogy kisebb költ­ség­ve­té­sű kam­pá­nyok­kal is jelen­tős hatást hoz­nak lét­re, és még a kor­lá­to­zott erő­for­rá­sok­kal is a kre­a­ti­vi­tás és a cél­tu­da­tos­ság érde­mi vál­to­zást hoz­hat.

For­rás: itt; kiemelt kép for­rá­sa: Can­va — Pexels by Gus­ta­vo Fring,

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Threads
Visszatér az RTL-re a nagysikerű prank show, a Kész Átverés, Istenes Bence vezetésével. A műsor a klasszikus, feledhetetlen tréfák és vicces helyzetek jegyében ismét szórakoztatja majd a nézőket.
Szabadulj meg a párkapcsolati unalomtól! A tangó nemcsak tánc, hanem romantikus közös élmény, amely újra közel hoz a párodhoz.
Tényleg jobban megéri dubaji ingatlant venni, mint egy budapesti panelt? Vannak, akik szerint igen. Mutatjuk a részleteket!
Természetes módszerek a tejtermelés serkentésére: gyógynövények, masszázs, fülakupunktúra és stresszkezelés a szoptatás támogatására.
Talán mindenkinek más oka van rá, hogy miért regisztráljon Only Fans vagy más hasonló felnőttfilm-iparhoz kapcsolható fiókot. Nézzük mi kell ott a sikerhez!
A Mizo Coffee Selection nyári kollekciója a Virág Judit Galéria segítségével hozza el magyar festők műveit a kávésdobozokra és a mindennapokba.
Hirdetés
Mindegy, mit csinálsz – jönnek a kommentelő trollok. A közösségi média hangos, a józan hangok halkak. Látlelet 2025-ből, a képernyő mögül.
Majka új vetélkedője, a Tizenkét okos ember meglepetésekkel teli: a műsorvezetőnek egyik játékosa finoman odaszúrt egy téves megjegyzés után. Vajon Majka tényleg szakmát váltana?
Egy nap, amikor a tudatosság nem csupán szlogen, hanem a bőrödön érzed. A Tudatos Nők Napja Circle idén először hozta össze a nőket a Kimpton Hotel báltermében.
A 2026-os munkaidő naptár tartalmazza a munkaszüneti napokat, ledolgozós szombatokat és hosszú hétvégéket. Tudj meg mindent a pihenőnapokról és tervezd előre a szabadságodat!
A túrázás a testet frissíti, a sétáló meditáció az elmét csendesíti. Ha összekötöd őket, minden lépés tudatos élménnyé válik.
A Caffè Vergnano kutatás szerint a magyarok 86%-a naponta kávézik. Fedezd fel, hogyan teremthet a csésze valódi énidőt és mindfulness-t.
Hirdetés