Társadalmi célú hirdetés

IKEA

Hirdetés
A Nytillverkad kollekció legújabb, hatodik kiadásában a ’60-as, ’70-es és ’80-as évek stílusát idéző darabok kapnak helyet, amelyek garantáltan sokak figyelmét felkeltik.
Az alvás elengedhetetlen a testi és lelki egészségünk megőrzéséhez. Az IKEA legújabb kutatása azonban rávilágít arra, hogy sok magyar küzd az alváshiánnyal és 45 százalékuk átlagosan 6 vagy annál kevesebb órát alszik. De mit árul el a magyarokról a hálószobájuk?
Az IKEA hazánk lakberendezésének is meghatározó szereplője lett az elmúlt évtizedek alatt. Az IKEA az a hely, ahol a vállalkozás életmóddá alakulhat. Neked mi a kedvenc IKEA szolgáltatásod?

Kövesd oldalunkat!

Ahhoz, hogy ne maradj le semmiről kövesd a WakeUp Magazin oldalait Facebook-on és Instagram-on is! Így elsőként vehetsz részt nyereményjátékainkon is!